12.01.10

Vilken lättnad! Från och med idag ska jag bara gå hemma och ta det lugnt innan bebisen behagar att komma =) Kände att det var ohållbart att fortsätta jobba själv då det är sådan stor kroppslig påfrestning på mitt jobb, så de få dagarna jag hade kvar att jobba innan jag går på havandeskapspenning 1/2 tar jag ut föräldradar på Loke eller Lykke.

Kommer säkert vara bra less innan april, men det må väl då vara. Huvudsaken man får må bra!

Såå...nu har jag egentligen ingen orsak till att inte ta tag i bloggningen igen. Vi får väl se hur det går med den saken.. ;)

-
....och NU var fastan igång. Ska upp på labb imorgon och göra glukosbelastning. Huuuuuuua :(

*godegudlåtdetgålikabrasomförragångenAMEN*


Kommentarer
maria

Sv: Hej :) Ja kika in där! De hade massa snygga ringar från Kenza till 70% rabatt!



Kram

2012-01-17 @ 21:19:16
URL: http://marias.nu
Hanna - Mode, smycken och min vardag

Skönt att gå hemma! :-)

2012-02-01 @ 07:57:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Petra bloggar

precis, nu har du inga ursäkter längre!



Skönt att det löst sig så att du kan gå hemma, jag bävar dock för att jag inte kommer kunna gå tillbaka igen. Igår var Lova ledig från dagis för att vara hemma och mysa lite och trots att vi inte gjorde något så kostade den lilla extra "servicen" att jag hade döont i magen! Fan!



Ps. vad har du för kvalisort i magen? Vad kommer ni att köpa för vagn? vad behöver man till en bebis? Har du allt kvar?



KRAAAAAAM

2012-02-02 @ 08:14:10
Petra bloggar

fixerad, alleredan??! Ja då borde det inte dröja hela vägen kan man tycka. Hoppas att den stannar ett litet tag till om inte annat :D



Hur gick glukosbelasningen btw?



KRAMIS

2012-02-13 @ 11:52:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0