Godast just nu


Var iväg på en supertrevlig tekväll hemma hos Åsa från min förra mammagrupp. Fick då reda på att inte mindre än 4 av dem väntar syskon!! SÅÅÅÅÅ roligt!!! TYPISKT bara att vi känner  oss mer än nöjda med våra två ;) Hade varit mysigt att få vara mammaledig med dem alla en gång till :) Men så roligt ska vi inte ha, så istället är jag (såklart) jätteglada för deras skull!

Det är verkligen babyboom nu under 2011 här. Superkul att man känner så många av dem! :)

Inatt däremot var det mindre roligt... Vaknade 02 av att Joakim sätter sig upp i sängen och skriker "MEN HAN KRÄKS JU!!!!!". En sekund senare var man klarvaken och har varit det sedan dess... Magsjuka härjar alltså. Men inget ond utan något gott (?), har tvättat en massa maskiner tvätt, sanerat toaletter, skurat golv åtskilliga gånger och bäddat rent i alla sängar.

Nu sover äntligen barnen och jag ska strax gå och lägga mig... Hoppas få sova natten ut ;)


Kommentarer
Matilda

Usch! Magsjuka är ju det värsta :/

2011-01-20 @ 22:15:15
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0